On suorastaan hellyttävää katsella näitä kahta kaverusta terraariossaan.. :) He menevät yhdessä joka paikkaan, niin syömään kuin uimaankin.

Nyt kun Alexilla on kaveri, se on muuttunut paljon eloisammaksi ja se syö nykyään ruokaakin varmaan kolme kertaa enemmän kuin ennen! On minun onneni, etteivät kotilot voi lihoa ylipainoisiksi... Nimittäin muuten kohta saisi olla järjestämässä hautajaisia!
Mutta... Kotiloiden suhde on tainnut muuttua entistäkin tiiviimmäksi. Arvatkaas, mitä löysin terrasta eräänä kauniina päivänä...
...
...
Tadaa:

Kaksi kotilonmunaa!
Ikävä kyllä, koska tämä oli ensimmäinen muninta ja munia oli vain kaksi, kyseessä ovat ns. harjoitusmunat. Eli niiden sisällä ei ole mitään.
Mutta kyllä on ihana tietää, että kotilopariskuntani välillä lempi leiskuu (ja lemmennuolet sinkoavat) ja odotettavissa on ehkäpä vielä poikasiakin!







